قیمت سقف متحرک و معرفی 3 مدل سقف متحرک ارزان

قیمت سقف متحرک و معرفی 3 مدل سقف متحرک ارزان

قیمت سقف متحرک و معرفی 3 مدل سقف متحرک ارزان

قیمت سقف متحرک در وهله اول براساس نوع متریال آن که پارچه‌ای یا آلومینیومی، شیشه‌ای یا دیگر متریال رایج است، محاسبه می‌شود. نمی‌توان قیمت ثابتی برای سقف‌های متحرک بیان کرد، چراکه موارد متعددی هستند که نقش بسزایی در تعیین قیمت نهایی این سقف‌ها دارند. در این مطلب به‌طور مفصل درباره این موارد صحبت خواهد شد.

قیمت سقف متحرک چطور محاسبه می‌شود؟

احتمالا بسیاری از شما قصد دارید برای کافه، رستوران، استخر، محیط کار یا خانه‌تان سقف متحرک خریداری کنید، اما مسئله قیمت و نحوه محاسبه آن برای‌تان به یک دغدغه تبدیل شده است. سقف‌های متحرک بسته به انواع‌شان مانند سقف متحرک پارچه‌ای، تلسکوپی و پرتابل قیمت‌های متفاوتی دارند.

ازطرفی شرایط و مشخصه‌های محل اجرا مانند اینکه نصب سقف متحرک تا چه حد سختی و پیچیدگی دارد، ‌یا اینکه دسترسی به محل اجرای سقف چگونه است، می‌تواند روی قیمت نهایی آن تاثیر بگذارد‌. در ادامه مواردی را که تعیین‌کننده قیمت این سقف‌ها هستند ذکر کرده‌ایم.

قیمت سقف متحرک بر اساس ابعاد و اندازه آن چگونه است؟

قیمت سقف متحرک

عمده‌ترین عامل تاثیرگذار روی قیمت سقف‌های متحرک، ابعاد و اندازه محل پروژه است. هرچقدر فضایی که نیاز به سقف متحرک دارد بزرگ‌تر باشد، به متریال، تجهیزات، ابزار و یراق‌آلات بیش‌تری هم نیاز است.

بنابراین، می‌توان گفت که در پروژه‌های بزرگ، هزینه بیش‌تری باید برای سقف‌های متحرک بپردازید. البته بدانید که با نصب این سقف‌ها، شما نه‌تنها زیان نکرده‌اید، بلکه ازنظر اقتصادی بسیار هم کار مفیدی انجام داده‌اید. به‌غیر از جنبه صرفه‌جویی در مصرف سوخت و انرژی، شما می‌توانید این سقف‌ها را درصورت جابه‌جایی به مکان دیگر، به آن‌جا منتقل کنید.

جنس متریال مورد استفاده عاملی برای تعیین قیمت سقف متحرک

متریال به‌کار رفته در سقف‌های متحرک با هم متفاوت هستند که براساس نیاز مشتری و نوع مکان انتخاب می‌شوند. جنس متریال و کیفیت آن‌ها به‌طور مستقیم در قیمت سقف‌های متحرک نقش دارد. به‌طور مثال، سقف‌های پارچه‌ای ساخته‌شده با پی‌وی‌سی، قیمت کمتر و در عین حال طول عمر پایین‌تری نسبت‌ به سقف‌های آلومینیومی دارند.

در بین سقف‌های پارچه‌ای نیز، آن‌هایی که تعداد لایه‌هایی بیش‌تر، قابلیت جذب آب و مقاومت در برابر نور خورشید، سرما و گرما را داشته باشند، گران‌تر هستند. البته هرکدام از این سقف‌ها کاربرد خاص خود را دارند و اینگونه نیست که سقف‌های آلومینیومی را بتوان به جای سقف‌های پارچه‌ای به‌کار برد.

به‌جز جنس متریال سقف، جنس یراق‌آلات و سازه‌هایی که برای ایستایی سقف به‌کار می‌روند نیز، در تعیین قیمت کلی موثر هستند. هر چقدر که این‌ سازه‌ها باکیفیت‌تر و مرغوب‌تر باشند، قیمت بالاتر، دوام و طول عمر بیش‌تری هم خواهند داشت.

تعیین قیمت سقف متحرک براساس دستی یا برقی بودن آن

سقف‌های کوچکی که پارچه‌ای هم هستند را می‌توان بدون استفاده از موتور الکتریکی باز و بسته کرد. در این سقف‌ها با یک اهرم و چرخنده به‌راحتی سقف جمع و باز می‌شود‌، اما اگر متریال آلومینیومی یا ابعاد سقف بزرگ‌تر باشد، یا اینکه مشتری سقف متحرک برقی سفارش دهد، باید از موتورهای الکتریکی و در موارد پیشرفته‌تر از موتورهایی که با کنترل از راه دور، سقف را باز و بسته می‌کنند، استفاده شود.

مسلم است که سقف‌های متحرک برقی، کاربر پسندتر، راحت‌تر و البته گران‌تر هستند. در سقف‌هایی با ابعاد بزرگ برای راحتی کار و اجرای سقف، باید از چند موتور الکتریکی استفاده شود که همین موضوع افزایش قیمت را به‌همراه دارد. مانند متریال سقف، نوع موتورهای الکتریکی و توان آن‌ها، قابلیت کنترل از راه دور یا ریموت‌دار بودن سقف نیز، عاملی برای تعیین و تفاوت قیمت بین سقف‌های متحرک برقی است.

قیمت سقف متحرک و رابطه آن با تکنولوژی‌های به کار رفته در سقف

سقف متحرک ارزان

با پیشرفت فناوری و تنوع تقاضای مشتریان، سقف‌های متحرک تولید‌شده روزبه‌روز در حال توسعه هستند و جدیدا قابلیت‌هایی نیز به آن‌ها اضافه شده که منجر به افزایش قیمت آن‌ها می‌شود. چند نمونه از تکنولوژی‌هایی که قیمت سقف‌های متحرک را تحت تاثیر قرار می‌دهند، در ادامه آورده شده است.

نورپردازی سقف متحرک

اگر قصد دارید سقف متحرک را در فضاهایی مانند کافه، رستوران و سایر مکان‌هایی که با جمعیت بیش‌تری مواجه هستند، استفاده کنید، توصیه می‌شود نورپردازی در سقف را جدی بگیرید.

این نورپردازی‌های جذاب گرچه هزینه بیش‌تری روی دست شما می‌گذارند، اما فضایی شیک، شاد و مدرن را ایجاد می‌کنند. نورپردازی‌ها به شکل خطی یا نقطه‌ای قابل اجرا هستند که هر مشتری می‌تواند آن‌ها را در رنگ‌های نوری مختلف براساس سلیقه و طراحی داخلی فضا، سفارش دهد.

نصب برنامه‌ کنترل از راه دور سقف در گوشی

قابلیتی که بین خریداران سقف‌های متحرک بسیار محبوب است، امکان باز و بسته‌کردن سقف ازطریق گوشی تلفن همراه است. شما می‌توانید با نصب برنامه مربوط در تلفن‌تان، در هرجایی که باشد، کنترل موتور الکتریکی سقف را در دست بگیرید.

استفاده از سنسور باد و باران

تکنولوژی پیشرفته‌ای که می‌تواند قیمت سقف‌ متحرک را افزایش دهد، به‌کارگیری سنسور باد و باران است. این سنسورها در زمان وقوع باد و باران، بدون آنکه شما دخالتی داشته باشید، به موتور الکتریکی دستور باز یا بسته‌شدن سقف را می‌دهند‌. با این سنسورها دیکر نگران این نیستید که در روزهای تعطیل یا نیمه شب، باد و باران آسیبی به کسب‌وکار یا وسایل شما و حتی خود سقف وارد کند.

خدمات پس از فروش عاملی برای افزایش قیمت سقف متحرک

برای مشتریان و خریداران سقف‌های متحرک، بسیار مهم است که سقف ازنظر گارانتی، خدماتی مانند تعمیرات، نصب و پشتیبانی داشته باشد. به همین دلیل بسیاری از تامین‌کنندگان مانند مجموعه سان سایان این خدمات را به بهترین شکل ارائه می‌دهند. پس اگر به‌دنبال سقف متحرک ارزان هستید، ولی می‌خواهید کیفیت بالا و خدمات پس‌از فروش را با هم داشته باشید، ما در گروه سان سایان این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم.

علاوه‌بر این، ما در مجموعه سان سایان سعی داریم سقف‌های متحرک را در بهترین متریال فولادی و آلومینیومی و با به‌صرفه‌ترین قیمت ممکن به خریداران عرضه کنیم. در یک مقایسه کلی، قیمت‌های محصولات ما حدود یک سوم سقف‌های مشابه خارجی است.

جمع‌بندی

قیمت سقف متحرک طبق مواردی مانند کیفیت و جنس متریال و یراق‌آلات، ابعاد سقف و نوع آن، قابلیت‌های به‌کار رفته در سقف و دستی یا برقی‌بودن آن تعیین می‌شود. اگر برای خرید و سفارش این سقف‌ها نیاز به مشورت بیش‌تری دارید، کارشناسان ما در همین وب‌سایت می‌توانند شما را راهنمایی کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خرید سقف متحرک با بهترین قیمت