سقف متحرک پلی کربنات
سقف متحرک تلسکوپی
معرفی

سقف متحرک تلسکوپی

   سقف متحرک تلسکوپی با پوشش پلی کربنات محصول کاربردی دیگری از سان سایان. این نوع سازه متحرک, متشکل از اسکلت فلزی و پوشش ورق مستحکم و مقاوم پلی کربنات است. اسکلت فلزی, بسته به ابعاد و انتخاب کارفرما می توان از جنس فولاد یا آلومینیوم باشد. اما به هر حال, خواه اسکلت فولادی باشد یا آلومینیومی, عملیات پوشش ضد خوردگی و رنگ نهایی با دقت بر روی آن اجرا خواهد شد. اهمیت پوشش صحیح مخصوصا برای سقف هایی که بر روی استخر اجرا می شوند خود را نشان می دهد و از این جهت می بایست توجه ویژه ای به پوشش اسکلت داشت. پوشش نهایی از جنس ورق پلی کربنات, توسط یراق و پروفیل های مخصوص اجرا شده و عملیات آببندی و هوابندی بر روی آن انجام می شود.

ویژگی ها:

سقف متحرک پلی کربنات را بسته به نیاز می توان بصورت دیواره دار (اتاقک تلسکوپی) یا بدون دیواره اجرا نمود.از مزایای اتاقک تلسکوپی این است که استخر روباز در طول زمستان, کاملا قابل استفاده بوده و علاوه بر آن از دید و مشرف بودن بر استخر جلوگیری می کند.

ما در مجموعه سان سایان تکنولوژی روز را با دانش و تجربه ی مهندسین با تجربه امان همراه کرده و توانسته ایم محصولی با کارایی بی نظیر و زیبایی خیره کننده ارائه دهیم.

شما مشتری گرامی می توانید همین الان از مشاوره کارشناسان ما استفاده کنید.

برای هرچه دلپذیرتر کردن فضا, از الفِ آغاز تا پ پایان, همراهتان هستیم.

خرید سقف متحرک با بهترین قیمت